Atmaksas politika

Mums ir 14 dienu atgriešanas politika, kas nozīmē, ka jums ir 14 dienas pēc vienuma saņemšanas, lai pieprasītu atgriešanu.

Lai prece varētu saņemt atpakaļ, tai jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt, nevalkātai vai nelietotai, ar etiķetēm un oriģinālajā iepakojumā. Būs nepieciešama arī pirkuma kvīts vai apliecinājums.

Lai sāktu atgriešanos, varat sazināties ar mums info@asteri.lv. Ja jūsu atgriešanās tiks akceptēta, mēs jums nosūtīsim norādījumus par to, un kur nosūtīt jūsu paku. Vienumi, kas mums nosūtīti atpakaļ, iepriekš nepieprasot atgriešanu, netiks pieņemti. Lūdzu, ņemiet vērā, ka atgriešanas izmaksas mēs segsim tikai gadījumos, kad preces tika nepareizi piegādātas vai tika bojātas, tās ievedot. Vienmēr varat sazināties ar mums, ar jebkuru atgriešanas jautājumu info@asteri.lv.

Lūdzu, pēc saņemšanas pārbaudiet savu pasūtījumu un nekavējoties sazinieties ar mums, ja prece ir ar defektiem, bojāta vai saņemat nepareizu preci, lai mēs varētu izvērtēt problēmu un to sakārtot.

Atgriešanu vai apmaiņu var veikt tikai tad, ja pircējs ievēro atgriešanas (maiņas) nosacījumus.

Atgriešanas (apmaiņas) nosacījumi:

* Iegādātajām precēm jābūt sākotnējā formā (pilnīgi). Bez lietošanas vai remonta pazīmēm, bez traipiem un svešām smakām (tabaka, smaržas, sviedri u.c.), nemazgātām.
* Nepieciešams iesniegt pirkumu apliecinošu dokumentu: čeku, izrakstu no internetbankas vai pavadzīmi;
* Lai atgrieztu naudu, nosūtiet vēstuli uz  info@asteri.lv brīvā formā ar atgriešanas iemesla aprakstu, kontaktinformāciju, pasūtījuma numuru un bankas konta numuru;
* Preču atgriešanu veikalā apmaksā klients, nosūtīšanas izmaksas nav atmaksājamas.
Preču atgriešanas vai apmaiņas nosacījumi ražošanas defekta konstatēšanas gadījumā:

* Ja konstatējat ražošanas defektu, sazinieties ar mums pa info@asteri.lv, pievienojot bojātā produkta fotoattēlus;
* Produktam jābūt sākotnējā formā (pilns komplekts). Bez lietošanas vai remonta pazīmēm, bez traipiem un svešām smakām (tabaka, smaržas, sviedri u.c.);
* Nepieciešams iesniegt pirkumu apliecinošu dokumentu: čeku, izrakstu no internetbankas vai pavadzīmi;
* Lai atgriztu naudu, nosūtiet mums vēstuli brīvā formā ar atgriešanas iemesla aprakstu, kontaktinformāciju, pasūtījuma numuru un savu bankas konta numuru info@asteri.lv;
* Ja, konstatējot defektu, preces ir jāatgriž, arī piegādes un atgriešanas izmaksas tiks atmaksātas Klientam.
Ražošanas defekts ir:

* Bojātas šuves, bojātas rāvējslēdzējas;
* Caurumi uz produkta pirms lietošanas;
* Savilkšana uz auduma;
* Plankumi/traipi;
* Nelīdzenas vai saplēstas šuves.
Ražošanas defekti nav:

* Izbalējis audums pēc mazgāšanas;
* Caurumi uz produkta pēc lietošanas;
* Granulu parādīšanos uz auduma pēc lietošanas  vai mazgāšanas;
* Jebkādi citi bojājumi, kas saistīti ar mehānisku iedarbību;
* Bojājumi, kas saistīti ar nepareizu produkta lietošanu vai kopšanu: nepiemērotu mazgāšanas līdzekļu lietošana, nepareizi izvēlēts mazgāšanas režīms, pakļaušana žāvētāja iedarbībai utt.;
* Auduma saraušanās izmēros līdz 5% uzskatāma par pieņēmamu.
Strīdas gadījumā par defektu iemesliem vai preces izmantošanas faktu un tās noformējuma saglabāšanu tiks veikta preces pārbaude. Atpakaļ nosūtītās preces var nosūtīt ar pakomātu vai pa pastu.

Kompensācijas:

Mēs jums paziņosim, kad būsim saņēmuši un pārbaudījuši jūsu atgrieztu preci, un informēsim, vai atmaksāšana ir apstiprināta. Ja apstiprinājums tiks piešķirts, saņemsiet automātisku atmaksu. Nauda tiks pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu ne vēlāk 14 dienas pēc preču saņemšanas atpakaļ.

Sākot izmantot preces, pircējs apliecina, ka preces atbilst pasūtītajam un nevar tikt atgriztas.

Individuālie pasūtījumi:

Individuālie pasūtījumi ir produkti (vienības), kas izveidoti atbilstoši klienta individuālajām prasībām (šūti ar pasūtījumu):

* Individuāla pasūtījuma pieņemšanas fakts ir priekšapmaksa;
* Pēc avansa maksājuma (priekšapmaksas) veikšanas pasūtījumu nav iespējams atcelt;
* Ja prece tiek atteikta pēc pasūtījuma (priekšapmaksas) faktiskās pieņemšanas, priekšapmaksa netiek atmaksāta;
* Pēc individuāla pasūtījuma izgatavotus produktus nevar apmainīt vai atdot atpakaļ.
Izņēmumi:

* Ražošanas defekts;
* Starpība starp faktiskajiem gatavā produkta izmēriem (pirms mazgāšanas, žāvēšanas un lietošanas), un tiem,kuri doti veicot pasūtījumu.